Kui Eesti Hobikrossiklubi Karikasari sai loodud siis oli lihtne teha midagi uut või veidi teistmoodi kui oldi varem harjutud. Täna on palju sarnast erinevatel võistlustel ja sarjades ning siit sai alguse mõte teha taas midagi teistsugust meie käesoleva hooaja finaaletapil.
Siit sündis Saku Staadionikross mis ühendab endas kõik olemasolevad head asjad ja toob põnevust juurde võistlussõitudesse. Mis asi on staadionikross? Reeglina tuleneb nimetus krossirajast mis mahub staadionile või kasutab suure krossiraja puhul kõige paremini jälgitavat ja sõiduilu pakkuvat sektsiooni. Saku-Männiku krossiraja puhul sünnib samuti rada jälgitavale osale ehk siis “pumbajaama” ja teine suur mägi jäävad välja ning rada moodustub nii öelda keskmisesse ossa. Ma olen algaja, kuid staadionikross on ju proffidele? Siinkohal võtame arvesse raja ehitusel just meie sarja eripära mis tähendab, et rada saab jõukohane ka algajale kes suudab tänast Saku-Männiku krossirada sõita, kuid samas pakuks ka kiirematele huvitavat kogemust.
Uudisena on Saku Staadionikrossil kavas uus klass MX Y, antud klassi saavad registreeruda võistlejad kes on EHKK karikasarjas võistelnud MX X või MX D klassis, kuid pole punktidele tulnud või kes soovivad esmakordselt end proovile panna. Seega tegu on pühapäeva asjaarmastajate klassiga.
Supersprindis saavad osaleda kõik võistlejad kes soovivad, kuid maksimaalselt üks stardipuu täis. Näide: Esimene start 30 võistlejat ja üks ring, peale finishit langeb 10 aeglasemat välja. Teine start 20 võistlejat ja üks ring, peale finishit langeb 10 aeglasemat välja. Kolmas start 10 võistlejat ja finishis selgub lõppjärjestus. Kõiki kolmandasse starti pääsenuid autasustatakse vastavalt saavutatud kohale.
Võistlusklassid Naised, Retro, EVO ja MX60 eraldi võistlussõite ei toimu ning antud klasside hooaja punktiarvestus loetakse lõppenuks Rakvere Motokrossiga. Küll aga on oodatud kõik antud klasside hooaja karikavõitjad Saku Staadionikrossile hooaja lõputseremooniale. Karikavõitjatele ja ühele kaaslasele on sissepääs tasuta!