Eesti Hobikrossiklubi

Krissu Konoplitski

Täna räägib meile oma loo Naiste klassi esinumber Krissu Konoplitski:

..Minu huvi ja tegemised motospordi vastu tekkisid päris hilja, kui olin 13-14 aastane. Nimelt ostis isa omale 450 kuubikulise Husabergi enduroratta, millest kõik alguse sai. Enne seda olin ainult koos enda vennaga sõitnud punnvõrriga.
..Isa hakkas kaasa sõitma erinevaid enduro-ja kestvuskrossi võistlusi ning kuna vennal tekkis ka motospordi vastu huvi, sai temale ka ratas ostetud. Selleks oli 450 kuubikuline KTMi endurokas, millega tegin oma esimesed võistlused 2h jääraja sõidus. Aasta-kaks hiljem soetati ka mulle tsikkel – KTM 250 exc, millega sõitsin paar aastat vahelduva eduga kaasa ka mõned võistlused, enamasti Piksepini enduro võistlused ja traditsiooniks sai ka iga aasta MMM kaasa sõita. Kuid lõpuks, vanemaks ja targemaks saades, tundus mulle, et tahaksin rohkem motokrossi sõita ja sellepärast oli vaja ka tsikkel vahetada. Aastast 2016 algas minu motokrossi karjäär ja hakkasin sõitma 125 kuubikulise KTM´iga. Uskumatu on tagasi mõelda kümne aasta tagusele ajale, kui alustasin oma esimeste sõitmistega kordades suurema ja raskema tsikliga.
..Esimene, 2016 hooaeg ma eriti võistlustel ei käinud, sõitsin vaid paar kestvuskrossi ja MMMi.
..Teisel, 2017 hooajal sõitsin esimest korda kaasa kogu EHKK´i hooaja. Kuna naisvõistlejaid oli vähe sel aastal võistlemas, siis õnnestus ka hooaja kokkuvõttes esimeseks tulla, mis oli minu jaoks esimene suurim võit motokrossis.
..Kolmandal hooajal ehk 2018 aastal muutus minu motokrossi elu täielikult – soetasin endale uue 125cc KTM´i ning hakkasin treeneriga trenni tegema. See oli minu jaoks parim aasta nii vaimselt, kui füüsiliselt, kuna sain alles siis aru, kui palju peab motokrossiga tegelemiseks vaeva nägema. Samuti palju kaasa mõtlema, et õigeid sõiduvõtteid arendada, tänan selle eest Aivo Rebast! Lisaks Eesti motokrossi ja kestvuskrossi võistlustele oli mul võimalus käia Peterburis kestvuskrossi võistlustel, kus mul ka naiste klassis õnnestus võita. 2018 hooajal tulin EHKK karikasarjas hooaja kokkuvõttes teisele kohale.
..Neljas hooaeg oli minu jaoks uus proovikivi aasta, kuna tahtsin vahelduseks proovida suuremat tsiklit. Soetasin endale 250 sxf KTM´i ja sõitsin terve hooaja kaasa. Tsikli vahetus tõi kinnitust, et 2takti on rohkem my cup of tea ja hooaja lõpus sai taas 125cc selga istutud. Ka sel aastal sai käidud Venemaal Peterburi kestvuskrossi rajaga tutvust tegemas, kus sel korral õnnestus tehnilise rikke tõttu saavutada teine koht. EHKK karikasarjas olin hooaja kokkuvõttes taaskord teine.
..Äsja lõppenud, 2020 hooaeg on olnud igati keeruline ja teguderohke. Kuna pandeemia tõttu lükkus krossihooaeg veidi edasi, ei jäänud tänu sellele vähemalt eesmärgid täitmata. Lisaks motokrossiga tegelemisele vahetasin selle aasta alguses ametikohta ja asusin Päästeameti ridadesse ning selle kõige kõrvalt veetsin enamik nädalaid Väike-Maarja Päästekolledžis õppides. Kuid siiski jõudsin kõikidele võistlustele kohale ja vähese treenimise tagajärjel tegin kõik, mis suutsin. Hooaeg lõppes igati positiivselt ning suutsin kahes sarjas võita esikoha EHKK karikasarjas ja Top200 l.

..#735 tänab enda toetajad, kes on selle kõik võimalikuks teinud!

Ema ja Isa, Moto Trading OÜ, Argo Keerme, Liqui Moly Eesti, Sõmerpalu Motoklubi, Jõhvi Motoklubi, Minidirt, Pikker Speed Society, Seltec Racing